Sunday, May 10, 2009

En film om dagen

Jeg har for vane å sette meg litt for høye mål. Så lenge det ikke resulterer i at jeg gir opp fordi det er for ambisiøst, tror jeg det er lurt å strekke seg litt. Det fører til følgende prosjekt:

Se en film om dagen.

Jeg har samlet en liste over filmer jeg ikke har fått med meg, som jeg stort sett skal bruke. Jeg er nemlig lei av at listen henger på veggen uten å bli mindre. Når det kniper kan jeg fullføre filmer jeg har sett halvveis av.

Noen ganger er det å begynne i et nytt univers (hver film er et eget univers) som er litt tungt, derfor har jeg lært meg et triks: Begynne på en ny film når jeg har fullført en annen. Jeg trenger bare å se litt, men da er det 1) lettere å fortsette 2) jeg gleder meg til å se resten.

Så da får vi se hvordan det går.

No comments: