Saturday, June 20, 2009

19/6 NIGHT AT THE MUSEUM 2

Siden jeg nettopp så den første, måtte jeg nesten se hvordan det gikk med Larry Dailey og alle vennene hans. Vi får omtrent som forventet. Filmen er kjedelig fram til figurene våkner til live, og det er nok detaljer her til å holde på interessen.

Filmen er til tider veldig barnslig, før den plutselig har vitser som flyr langt over hodet på alle barn, så jeg er litt forvirret over målgruppen. Jeg tipper filmskaperne prøver å nå alle. Der lykkes Pixar bedre.

Men det er kult når Abraham Lincoln-statuen begynner å røre på seg. Amy Adams er deilig guttete som Amelia Aerhart, og general Custer er passende tom i hodet.

Her må man bare henge med i svingene og godta premissene. Det er så mye talent involvert at jeg forventet litt mer. Morsom, men fort glemt.

No comments: